Research on giftedness and gifted education (2014) Plucker, Jonathan A. Callahan, Carolyn M. Exceptional children Vol. 80 Núm. 4 Pág. 390-406

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Should talented students skip a grade? A literature review on grade skipping
Should talented students skip a grade? A literature review on grade skipping Vol. 38 Núm. 2 Pág. 903-923 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Miravete, Sébastien
Inclusión escolar del alumnado de primaria y secundaria con altas capacidades en la provincia de Sevilla (España)
Inclusión escolar del alumnado de primaria y secundaria con altas capacidades en la provincia de Sevilla (España) Vol. 32 Núm. 2 Pág. 150-169 ARTICULO
2021 Revista Española de Orientación y Psicopedagogía
Navarro Montaño, María José Hernández de la Torre, Elena
After the International Mathematical Olympiad: The Educational/Career Decisions and the Development of Mathematical Talent of Former Australian Olympians
After the International Mathematical Olympiad: The Educational/Career Decisions and the Development of Mathematical Talent of Former Australian Olympians Vol. 65 Núm. 3 Pág. 235-261 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Jung, Jae Yup Lee, Jihyun
Information Technology Gifted Program under the National Curriculum Reform of Basic Education
Information Technology Gifted Program under the National Curriculum Reform of Basic Education Núm. 71 Pág. 77-97 ARTICULO
2020 Revista de Cercetare si Interventie Sociala
Thanon, Phunsapphaisan Xia, Zhihua Xun, Yuan
Inequities of enrollment in gifted education
Inequities of enrollment in gifted education Vol. 63 Núm. 4 Pág. 205-224 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Lamb, Kristen N. Boedeker, Peter Kettler, Todd
La educación social del alumnado con sobredotación y una propuesta para mejorarla
La educación social del alumnado con sobredotación y una propuesta para mejorarla Vol. 43 Núm. 2 Pág. 629-642 ARTICULO
2019 Educación
Plaza de la Hoz, Jesús
Coaching parents to use higher level questioning with their twice-exceptional children
Coaching parents to use higher level questioning with their twice-exceptional children Vol. 63 Núm. 2 Pág. 86-101 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Ritchotte, Jennifer A. Zaghlawan, Hasan Y.
Differences in Mechanisms of Social Interaction of Gifted Children Based on Peer Acceptance
Differences in Mechanisms of Social Interaction of Gifted Children Based on Peer Acceptance Vol. 16 Núm. 1 Pág. 13-30 ARTICULO
2019 Acción psicológica
Hernández Lastiri, Pablo Borges del Rosal, María de África Cadenas Borges, María
Percepciones parentales respecto a la experiencia académica y social de sus hijos con altas capacidades intelectuales
Percepciones parentales respecto a la experiencia académica y social de sus hijos con altas capacidades intelectuales Vol. 58 Núm. 3 Pág. 156-177 ARTICULO
2019 Perspectiva Educacional
Gómez Arizaga, María Paz Truffello, Alicia Kraus Friedmann, Benjamin
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation Vol. 14 Núm. 1 Pág. 121-136 ARTICULO
2017 Acción psicológica
Cadenas Borges, María Borges del Rosal, María de África
Steps in the construction and verification of an explanatory model of psychosocial adjustment
Steps in the construction and verification of an explanatory model of psychosocial adjustment Vol. 9 Núm. 1 Pág. 20-28 ARTICULO
2016 European journal of education and psychology
Rodríguez Fernández, Arantzazu Ramos Díaz, Estíbaliz Madariaga Orbea, José María Arribillaga Iriarte, Ana Rosa Galende Pérez, Nuria

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024