Language Assessment Literacy for Pre-service Teachers (2018) ARTICULO Giraldo, Frank Murcia Quintero, Daniel Gist. Education and Learning Research Journal Núm. 16 Pág. 56-75
- Número de citas: 6 (66.7% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teacher Education for Language Assessment and Testing Vol. 24 Núm. 1 Pág. 67-88 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Papadima Sophocleous, Salomi
|
A Reflection on Initiatives for Teachers’ Professional Development Through Language Assessment Literacy Vol. 23 Núm. 1 Pág. 197-213 | 2021 | Profile |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Literacy: Insights for Educating English Language Teachers through Assessment Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Literacy and Teachers’ Professional Development Vol. 23 Núm. 2 Pág. 265-279 | 2021 | Profile |
Giraldo, Frank
|
A Post-Positivist and Interpretive Approach to Researching Teachers’ Language Assessment Literacy Vol. 22 Núm. 1 Pág. 189-200 | 2020 | Profile |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Practices and Beliefs Vol. 26 Núm. 1 Pág. 35-61 | 2019 | HOW |
Giraldo, Frank
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024