Early childhood teachers’ specialised knowledge to promote algebraic thinking as from a task of additive decomposition (2022) ARTICULO Muñoz Catalán, María Cinta Ramírez García, Mónica Joglar Prieto, Nuria Carrillo Yañez, José Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 45 Núm. 1 Pág. 37-80

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Influence of teachers’ pedagogical knowledge on their classroom practice when solving arithmetic word problems with their students
Influence of teachers’ pedagogical knowledge on their classroom practice when solving arithmetic word problems with their students Vol. 47 Núm. 2 Pág. 321-345 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Ramos Baz, Marta Vicente Martín, Santiago Rosales Pardo, Javier Chamoso Sánchez, José María
Una trayectoria de investigación sobre el conocimiento del profesor de matemáticas
Una trayectoria de investigación sobre el conocimiento del profesor de matemáticas Vol. 2 Núm. 2 Pág. 5
2022 Revista Venezolana de Investigación en Educación Matemática
Carrillo Yañez, José Climent Rodríguez, Nuria Montes Navarro, Miguel Ángel Muñoz Catalán, María Cinta

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024