Conceptualising integration in CLIL and multilingual education (2016) Nikula, Tarja Dafouz, Emma Moore, Pat Smit, Ute
- Número de citas: 36 (8.3% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 20 LINGUISTICA 15 EDUCACION 24 FILOLOGIA HISPANICA 4 FILOLOGIA MODERNA 2 - Número de reseñas: 3 reseña/s
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 4
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Cognición docente y filosofía de enseñanza en profesores en formación de inglés como lengua extranjera Vol. 21 Núm. 2 Pág. 242-258 ARTICULO | 2023 | Revista de investigación en educación |
Martín González, Daniel
Mora López, Natalia
|
Funciones comunicativas y uso de L1 durante la mediación conceptual Núm. 35 Pág. 173-186 ARTICULO | 2023 | Didáctica. Lengua y literatura |
Nadal Sanchís, Laura
|
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid Núm. 23 Pág. 217-249 ARTICULO | 2023 | Elia |
Jaen Campos, Marta
|
Qualitative insights and a first evaluation tool for teaching with cognitive discourse function Núm. 40 Pág. 161-179 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Gerns, Pilar
|
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado | 2023 | Universidad de Málaga |
López Gutiérrez, Aurora
|
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions Núm. 37 Pág. 193-210 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Martínez Hita, Francisco José
Granero Gallegos, Antonio
Gómez López, Manuel
|
The A-B-C of content teaching in an EMI classroom Vol. 5 Núm. 2 Pág. 65-69 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Clua, Monica
Jiménez Jiménez, Javier
|
Estudiando la identidad profesional de docentes en formación de educación primara en AICLE Vol. 51 Núm. 4 Pág. 329-340 ARTICULO | 2022 | Aula abierta |
Díaz Martín, Cristina
Gómez Parra, María Elena
Tafazoli, Dara
|
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education Vol. 13 Núm. 1 Pág. 249-261 ARTICULO | 2022 | JETT |
Tarasenkova, Nina
Akulenko, Iryna
Kulish, Iryna
Nekoz, Iryna
|
Estudio cualitativo sobre el potencial del enfoque AICLE en Kazajistán Vol. 32 Núm. 2 Pág. 261-271 ARTICULO | 2021 | Revista complutense de educación |
Huertas Abril, Cristina
Shashken, Aigerim
|
Praktika eleanitzak eta euskara, ingelesa irakas-hizkuntza bihurtzen denean Vol. 53 Núm. 132 Pág. 543-564 ARTICULO | 2021 | Fontes linguae vasconum |
Villabona Perurena, Nerea
Gartziarena San Policarpo, Mikel
|
What key stakeholders think about CLIL programmes Núm. 35 Pág. 221-237 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Martínez Agudo, Juan de Dios
Fielden Burns, Laura Victoria
|
Narrative analysis as a means of investigating CLIL teachers’ meaningful experiences Vol. 10 Núm. 3 Pág. 228-259 ARTICULO | 2021 | Qualitative Research in Education |
Ljalikova, Aleksandra
Meristo, Merilyn
Alas, Ene
Jung, Merle
|
My favorite subject is lengua because the teacher es un crack Vol. 4 Núm. 1 Pág. 7-18 | 2021 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Moore, Pat
López Stoelting, Sara
|
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP) Núm. 41 Pág. 13-38 ARTICULO | 2021 | Ibérica |
Dafouz, Emma
|
English L2 connectives in academic bilingual discourse Vol. 54 Núm. 106 Pág. 626-644 ARTICULO | 2021 | Revista signos |
Granados, Adrián
Lorenzo Bergillos, Francisco
|
Student perceptions of university internationalisation in Brazil – a case study Vol. 18 Núm. 1 Pág. 5701-5718 | 2021 | Fórum Linguístico |
Guimarães, Felipe Furtado
Mendes, Ana Rachel Macedo
Hildeblando Júnior, Carlos Alberto
|
Aprendizaje de una lengua extranjera en una liga de esports amateur | 2021 | Universidad de Málaga |
Postigo Fuentes, Ana Yara
|
EFL Teachers’ Challenges to Write Content and Language Objectives for CBI Lesson Plans at a Mexican University Vol. 13 Núm. 2 Pág. 215-240 | 2020 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Arias de la Cruz, Andrés
|
L1 in CLIL Núm. 31 Pág. 143-174 ARTICULO | 2020 | Tejuelo |
Martín-Macho Harrison, Ana
Faya Cerqueiro, Fátima
|
Are Pre-Service Foreign Language Teachers Ready for CLIL in Catalonia? Núm. 33 Pág. 279-295 ARTICULO | 2020 | Porta Linguarum |
Pons Seguí, Laura
|
Una generación de enseñanza bilingüe Núm. 20 Pág. 77-111 ARTICULO | 2020 | Elia |
Lorenzo Bergillos, Francisco
Granados, Adrián
|
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán? Vol. 13 Núm. 27 Pág. 55-81 ARTICULO | 2019 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Karabassova, Laura
|
The integration of language and content in English-medium instruction courses Núm. 38 Pág. 151-176 ARTICULO | 2019 | Ibérica |
Doiz Bienzobas, Aintzane
Lasagabaster Herrarte, David
Pavón Vázquez, Víctor
|
With United Forces Vol. 2 Núm. 2 Pág. 7-23 ARTICULO | 2019 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Bauer-Marschallinger, Silvia
|
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain Núm. 32 Pág. 103-118 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Macaro, Ernesto
Jiménez Muñoz, Antonio José
Lasagabaster Herrarte, David
|
La planificación temporal y la evaluación en la formación online de futuros docentes en el AICL Núm. 30 Pág. 111-150 ARTICULO | 2019 | Tejuelo |
Carrió Pastor, María Luisa
Romero Forteza, Francesca
|
‘I can’t find the words now…’ Vol. 2 Núm. 2 Pág. 43-55 ARTICULO | 2019 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Sánchez García, Davinia
|
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Barrios, Elvira
López Gutiérrez, Aurora
|
Teacher attitudes to language in university bilingual education Núm. 3 Pág. 89-102 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Rubio Cuenca, Francisco
Moore, Pat
|
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL Vol. 11 Núm. 1 Pág. 87-108 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Reitbauer, Margit
Fürstenberg, Ulla
Kletzenbauer, Petra
Marks, Caroline
|
Evaluación Formativa de la Lengua de los Profesores de Science Vol. 44 Núm. 2 Pág. 279-296 | 2018 | Estudios pedagógicos |
Martín del Pozo, María Ángeles
Herrero de la Calle, Marta
|
Teacher questioning Núm. 3 Pág. 103-120 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Sánchez García, Davinia
|
Llinares, A. & Morton, T. (eds) (2017). "Applied Linguistics Perspectives on CLIL". Amsterdam : John Benjamins. DOI 10.1075/lllt.47 Núm. 26 Pág. 287-294 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2018 | Complutense Journal of English Studies |
Jaen Campos, Marta
|
Language Errors in an English-Medium Instruction University Setting Núm. 30 Pág. 131-148 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Lasagabaster Herrarte, David
Doiz Bienzobas, Aintzane
|
Translanguaging as a teaching resource in early language learning of English as a an additional language (EAL) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 61-77 ARTICULO | 2017 | Bellaterra |
Portolés, Laura
Martí Arnándiz, Otilia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024