Conceptualising integration in CLIL and multilingual education (2016) Nikula, Tarja Dafouz, Emma Moore, Pat Smit, Ute

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 4

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Cognición docente y filosofía de enseñanza en profesores en formación de inglés como lengua extranjera
Cognición docente y filosofía de enseñanza en profesores en formación de inglés como lengua extranjera Vol. 21 Núm. 2 Pág. 242-258 ARTICULO
2023 Revista de investigación en educación
Martín González, Daniel Mora López, Natalia
Funciones comunicativas y uso de L1 durante la mediación conceptual
Funciones comunicativas y uso de L1 durante la mediación conceptual Núm. 35 Pág. 173-186 ARTICULO
2023 Didáctica. Lengua y literatura
Nadal Sanchís, Laura
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid Núm. 23 Pág. 217-249 ARTICULO
2023 Elia
Jaen Campos, Marta
Qualitative insights and a first evaluation tool for teaching with cognitive discourse function
Qualitative insights and a first evaluation tool for teaching with cognitive discourse function Núm. 40 Pág. 161-179 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Gerns, Pilar
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions Núm. 37 Pág. 193-210 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Martínez Hita, Francisco José Granero Gallegos, Antonio Gómez López, Manuel
The A-B-C of content teaching in an EMI classroom
The A-B-C of content teaching in an EMI classroom Vol. 5 Núm. 2 Pág. 65-69
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Clua, Monica Jiménez Jiménez, Javier
Estudiando la identidad profesional de docentes en formación de educación primara en AICLE
Estudiando la identidad profesional de docentes en formación de educación primara en AICLE Vol. 51 Núm. 4 Pág. 329-340 ARTICULO
2022 Aula abierta
Díaz Martín, Cristina Gómez Parra, María Elena Tafazoli, Dara
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education Vol. 13 Núm. 1 Pág. 249-261 ARTICULO
2022 JETT
Tarasenkova, Nina Akulenko, Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Iryna
Estudio cualitativo sobre el potencial del enfoque AICLE en Kazajistán
Estudio cualitativo sobre el potencial del enfoque AICLE en Kazajistán Vol. 32 Núm. 2 Pág. 261-271 ARTICULO
2021 Revista complutense de educación
Huertas Abril, Cristina Shashken, Aigerim
Praktika eleanitzak eta euskara, ingelesa irakas-hizkuntza bihurtzen denean
Praktika eleanitzak eta euskara, ingelesa irakas-hizkuntza bihurtzen denean Vol. 53 Núm. 132 Pág. 543-564 ARTICULO
2021 Fontes linguae vasconum
Villabona Perurena, Nerea Gartziarena San Policarpo, Mikel
What key stakeholders think about CLIL programmes
What key stakeholders think about CLIL programmes Núm. 35 Pág. 221-237 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Martínez Agudo, Juan de Dios Fielden Burns, Laura Victoria
Narrative analysis as a means of investigating CLIL teachers’ meaningful experiences
Narrative analysis as a means of investigating CLIL teachers’ meaningful experiences Vol. 10 Núm. 3 Pág. 228-259 ARTICULO
2021 Qualitative Research in Education
Ljalikova, Aleksandra Meristo, Merilyn Alas, Ene Jung, Merle
My favorite subject is lengua because the teacher es un crack
My favorite subject is lengua because the teacher es un crack Vol. 4 Núm. 1 Pág. 7-18
2021 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Moore, Pat López Stoelting, Sara
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP)
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP) Núm. 41 Pág. 13-38 ARTICULO
2021 Ibérica
Dafouz, Emma
English L2 connectives in academic bilingual discourse
English L2 connectives in academic bilingual discourse Vol. 54 Núm. 106 Pág. 626-644 ARTICULO
2021 Revista signos
Granados, Adrián Lorenzo Bergillos, Francisco
Student perceptions of university internationalisation in Brazil – a case study
Student perceptions of university internationalisation in Brazil – a case study Vol. 18 Núm. 1 Pág. 5701-5718
2021 Fórum Linguístico
Guimarães, Felipe Furtado Mendes, Ana Rachel Macedo Hildeblando Júnior, Carlos Alberto
Aprendizaje de una lengua extranjera en una liga de esports amateur
Aprendizaje de una lengua extranjera en una liga de esports amateur
2021 Universidad de Málaga
Postigo Fuentes, Ana Yara
EFL Teachers’ Challenges to Write Content and Language Objectives for CBI Lesson Plans at a Mexican University
EFL Teachers’ Challenges to Write Content and Language Objectives for CBI Lesson Plans at a Mexican University Vol. 13 Núm. 2 Pág. 215-240
2020 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Arias de la Cruz, Andrés
L1 in CLIL
L1 in CLIL Núm. 31 Pág. 143-174 ARTICULO
2020 Tejuelo
Martín-Macho Harrison, Ana Faya Cerqueiro, Fátima
Are Pre-Service Foreign Language Teachers Ready for CLIL in Catalonia?
Are Pre-Service Foreign Language Teachers Ready for CLIL in Catalonia? Núm. 33 Pág. 279-295 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Pons Seguí, Laura
Una generación de enseñanza bilingüe
Una generación de enseñanza bilingüe Núm. 20 Pág. 77-111 ARTICULO
2020 Elia
Lorenzo Bergillos, Francisco Granados, Adrián
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán?
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán? Vol. 13 Núm. 27 Pág. 55-81 ARTICULO
2019 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Karabassova, Laura
The integration of language and content in English-medium instruction courses
The integration of language and content in English-medium instruction courses Núm. 38 Pág. 151-176 ARTICULO
2019 Ibérica
Doiz Bienzobas, Aintzane Lasagabaster Herrarte, David Pavón Vázquez, Víctor
With United Forces
With United Forces Vol. 2 Núm. 2 Pág. 7-23 ARTICULO
2019 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Bauer-Marschallinger, Silvia
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain Núm. 32 Pág. 103-118 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Macaro, Ernesto Jiménez Muñoz, Antonio José Lasagabaster Herrarte, David
La planificación temporal y la evaluación en la formación online de futuros docentes en el AICL
La planificación temporal y la evaluación en la formación online de futuros docentes en el AICL Núm. 30 Pág. 111-150 ARTICULO
2019 Tejuelo
Carrió Pastor, María Luisa Romero Forteza, Francesca
‘I can’t find the words now…’
‘I can’t find the words now…’ Vol. 2 Núm. 2 Pág. 43-55 ARTICULO
2019 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Sánchez García, Davinia
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Barrios, Elvira López Gutiérrez, Aurora
Teacher attitudes to language in university bilingual education
Teacher attitudes to language in university bilingual education Núm. 3 Pág. 89-102 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Rubio Cuenca, Francisco Moore, Pat
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL Vol. 11 Núm. 1 Pág. 87-108
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Reitbauer, Margit Fürstenberg, Ulla Kletzenbauer, Petra Marks, Caroline
Evaluación Formativa de la Lengua de los Profesores de Science
Evaluación Formativa de la Lengua de los Profesores de Science Vol. 44 Núm. 2 Pág. 279-296
2018 Estudios pedagógicos
Martín del Pozo, María Ángeles Herrero de la Calle, Marta
Teacher questioning
Teacher questioning Núm. 3 Pág. 103-120 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Sánchez García, Davinia
Llinares, A. & Morton, T. (eds) (2017). "Applied Linguistics Perspectives on CLIL". Amsterdam : John Benjamins. DOI 10.1075/lllt.47
Llinares, A. & Morton, T. (eds) (2017). "Applied Linguistics Perspectives on CLIL". Amsterdam : John Benjamins. DOI 10.1075/lllt.47 Núm. 26 Pág. 287-294 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2018 Complutense Journal of English Studies
Jaen Campos, Marta
Language Errors in an English-Medium Instruction University Setting
Language Errors in an English-Medium Instruction University Setting Núm. 30 Pág. 131-148 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Lasagabaster Herrarte, David Doiz Bienzobas, Aintzane
Translanguaging as a teaching resource in early language learning of English as a an additional language (EAL)
Translanguaging as a teaching resource in early language learning of English as a an additional language (EAL) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 61-77 ARTICULO
2017 Bellaterra
Portolés, Laura Martí Arnándiz, Otilia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024