Renkl, Alexander
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg (DEU)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 3 |
2022 | 6 |
2021 | 0 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 2 |
2015 | 1 |
2014 | 0 |
2013 | 2 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
2003 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 3 |
2019 | 0 | 3 |
2009 | 0 | 1 |
2007 | 1 | 6 |
2006 | 1 | 1 |
2003 | 0 | 2 |
2004 | 1 | 0 |
2005 | 1 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2010 | 1 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 2 | 0 |
2018 | 2 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
12 | Artículo de revista | 16 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2007 |
Learning argumentation skills through the use of prompts for self-explaining examples
|
Artículo | 6 |
2019 |
Enhancing example-based learning
|
Artículo | 3 |
2003 |
Transitioning From Studying Examples to Solving Problems
|
Artículo | 2 |
2020 |
Does an option to review instructional explanations enhance example-based learning? It depends on learners’ academic self-concept
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2006 |
Computer-supported example-based learning: When instructional explanations reduce self-explanations
|
Artículo | 1 |
2009 |
Instructional aids to support a conceptual understanding of multiple representations
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2020 |
Timing matters!
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024