Hughes, Jan N.
Texas A&M University (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 5 |
2022 | 1 |
2021 | 2 |
2020 | 2 |
2019 | 4 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 6 |
2015 | 2 |
2014 | 1 |
2013 | 3 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2018 | 1 | 1 |
2016 | 2 | 2 |
2012 | 0 | 4 |
2008 | 1 | 16 |
2007 | 0 | 4 |
2009 | 3 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 27 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2008 |
Teacher-student support, effortful engagement, and achievement
|
Artículo | 16 |
2007 |
Influence of student-teacher and parent-teacher relationships on lower achieving readers' engagement and achievement in the primary grades
|
Artículo | 4 |
2016 |
Teacher–Student Relationship and Peer Disliking and Liking Across Grades 1–4
|
Artículo | 2 |
2012 |
Dynamics of Teacher–Student Relationships
|
Artículo | 2 |
2012 |
Indirect effects of child reports of teacher--student relationship on achievement.
|
Artículo | 2 |
2018 |
Effect of early grade retention on school completion: A prospective study
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024