Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
0 |
2023 |
5 |
2022 |
3 |
2021 |
2 |
2020 |
3 |
2019 |
3 |
2018 |
1 |
2017 |
0 |
2016 |
6 |
2015 |
2 |
2014 |
1 |
2013 |
3 |
2012 |
0 |
2011 |
0 |
2010 |
0 |
2009 |
0 |
2008 |
0 |
2007 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2013 |
1 |
2 |
2012 |
1 |
5 |
2008 |
0 |
17 |
2007 |
0 |
5 |
2009 |
2 |
0 |
2010 |
2 |
0 |
2011 |
1 |
0 |
2014 |
0 |
0 |
2015 |
0 |
0 |
2016 |
0 |
0 |
2017 |
0 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2019 |
1 |
0 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
0 |
0 |
2022 |
0 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
8 |
Artículo de revista |
29 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2008 |
Teacher-student support, effortful engagement, and achievement
|
Artículo
|
17 |
2007 |
Influence of student-teacher and parent-teacher relationships on lower achieving readers' engagement and achievement in the primary grades
|
Artículo
|
5 |
2012 |
Indirect effects of child reports of teacher--student relationship on achievement.
|
Artículo
|
3 |
2012 |
Dynamics of Teacher–Student Relationships
|
Artículo
|
2 |
2013 |
Adjusting Beginning Reading Intervention Based on Student Performance
Coyne, Michael D.
Simmons, Deborah C.
Hagan-burke, Shanna
Simmons, Leslie
Kwok, Oi-man
Kim, Minjung
Fogarty, Melissa
Oslund, Eric L.
Taylor, Aaron B.
Capozzoli-Oldham, Ashley
Ware, Sharon
Little, Mary E.
Rawlinson, D’Ann M.
|
Artículo
|
2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024