Número de publicaciones:
12 (
83.3% citado)
Número de citas:
66 (1.5% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
keyboard_arrow_upOcultar otros ámbitos
Ámbito |
Citas |
EDUCACIÓN
|
33 |
PSICOLOGÍA
|
28 |
SOCIOLOGÍA
|
2 |
MULTIDISCIPLINAR
|
2 |
DEPORTE
|
1 |
DERECHO FINANCIERO Y TRIBUTARIO
|
1 |
DERECHO
|
1 |
TRABAJO SOCIAL
|
1 |
CIENCIAS SOCIALES
|
1 |
ECONOMÍA
|
1 |
COMUNICACIÓN
|
1 |
FILOLOGÍAS
|
1 |
LINGÜÍSTICA
|
1 |
Promedio de citas últimos 10 años:
5.5
Promedio de citas últimos 5 años:
0.0
Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
5 |
2023 |
3 |
2022 |
9 |
2021 |
4 |
2020 |
10 |
2019 |
8 |
2018 |
6 |
2017 |
1 |
2016 |
2 |
2015 |
10 |
2014 |
2 |
2013 |
2 |
2012 |
3 |
2011 |
0 |
2010 |
0 |
2009 |
1 |
2008 |
0 |
2007 |
0 |
2006 |
0 |
2005 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2016 |
1 |
6 |
2014 |
0 |
5 |
2012 |
1 |
3 |
2011 |
1 |
2 |
2010 |
1 |
5 |
2009 |
3 |
2 |
2008 |
1 |
17 |
2005 |
1 |
26 |
2006 |
0 |
0 |
2007 |
1 |
0 |
2013 |
0 |
0 |
2015 |
1 |
0 |
2017 |
0 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2019 |
0 |
0 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
0 |
0 |
2022 |
0 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
1 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
12 |
Artículo de revista |
66 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 6
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2005 |
Can Instructional and Emotional Support in the First-Grade Classroom Make a Difference for Children at Risk of School Failure?
|
Artículo
|
26 |
2008 |
Measures of Classroom Quality in Prekindergarten and Children’s Development of Academic, Language, and Social Skills
|
Artículo
|
17 |
2016 |
Cómo medir lo que importa en las aulas de primera infancia
LoCasale Crouch, Jennifer
Vitiello, Ginny
Hasbrouck, Sadie
Cruz Aguayo, Yyannú
Schodt, Sara C.
Hamre, Bridget K.
Kraft Sayre, Marcia E.
Melo Hurtado, Carolina
Pianta, Robert
Romo, Francisca
|
Artículo
|
6 |
2014 |
Evidence for General and Domain-Specific Elements of Teacher–Child Interactions
|
Artículo
|
5 |
2012 |
Patterns of School Readiness Forecast Achievement and Socioemotional Development at the End of Elementary School
|
Artículo
|
3 |
2009 |
Peer Effects on Children’s Language Achievement During Pre-Kindergarten
|
Artículo
|
2 |
2011 |
Examining the Black–White Achievement Gap Among Low-Income Children Using the NICHD Study of Early Child Care and Youth Development
|
Artículo
|
2 |
2010 |
Children’s Classroom Engagement and School Readiness Gains in Prekindergarten
|
Artículo
|
2 |
2010 |
Instruction, teacher-student relations, and math achievement trajectories in elementary school.
|
Artículo
|
2 |
2010 |
Family Socioeconomic Status and Consistent Environmental Stimulation in Early Childhood
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024