Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
1 |
2023 |
1 |
2022 |
2 |
2021 |
0 |
2020 |
2 |
2019 |
1 |
2018 |
2 |
2017 |
0 |
2016 |
2 |
2015 |
6 |
2014 |
0 |
2013 |
1 |
2012 |
3 |
2011 |
0 |
2010 |
0 |
2009 |
0 |
2008 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2022 |
1 |
1 |
2011 |
1 |
1 |
2009 |
0 |
2 |
2008 |
1 |
17 |
2010 |
0 |
0 |
2012 |
0 |
0 |
2013 |
0 |
0 |
2014 |
0 |
0 |
2015 |
0 |
0 |
2016 |
0 |
0 |
2017 |
0 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2019 |
1 |
0 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
1 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
6 |
Artículo de revista |
21 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2008 |
Measures of Classroom Quality in Prekindergarten and Children’s Development of Academic, Language, and Social Skills
|
Artículo
|
17 |
2009 |
Peer Effects on Children’s Language Achievement During Pre-Kindergarten
|
Artículo
|
2 |
2011 |
Peer Effects in Preschool Classrooms
|
Artículo
|
1 |
2022 |
Mindfulness training improves middle school teachers’ occupational health, well-being, and interactions with students in their most stressful classrooms
Roeser, Robert W.
Mashburn, Andrew J.
Skinner, Ellen A.
Choles, Jaiya R.
Taylor, Cynthia
Rickert, Nicolette P.
Pinela, Cristi
Robbeloth, Jessica
Saxton, Emily
Weiss, Emily
Cullen, Margaret
Sorenson, Jillayne
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Nov-2024