Maulana, Ridwan
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 8 |
2022 | 6 |
2021 | 4 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 1 |
2021 | 0 | 4 |
2020 | 0 | 10 |
2019 | 0 | 4 |
2014 | 0 | 1 |
2015 | 1 | 0 |
2016 | 3 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
7 | Artículo de revista | 20 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
Relationship between teaching motivation and teaching behaviour of secondary education teachers in Indonesia
|
Artículo ARTICULO | 6 |
2021 |
Efecto de las variables contextuales, personales y curriculares en la implicación del estudiante
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2019 |
The longitudinal effects of induction on beginning teachers' stress
|
Artículo | 4 |
2020 |
Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2014 |
Teacher-student interpersonal relationships do change and affect academic motivation
|
Artículo | 1 |
2020 |
Measuring differentiated instruction in The Netherlands and South Korea
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2022 |
Teaching behaviours under observation
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 20-Oct-2024