Número de publicaciones: 9 (66.7% citado)
Número de citas: 12 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 8
Índice h: 2
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.0
Promedio de citas últimos 5 años: 1.2

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 2
2022 2
2021 1
2020 2
2019 1
2018 1
2017 0
2016 0
2015 1
2014 0
2013 0
2012 1
2011 1
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2019 1 5
2017 1 1
2013 0 2
2004 0 3
2003 0 1
2005 0 0
2006 0 0
2007 0 0
2008 0 0
2009 0 0
2010 1 0
2011 1 0
2012 0 0
2014 0 0
2015 1 0
2016 0 0
2018 2 0
2020 2 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
9 Artículo de revista 12
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2019 Maternal Language and Child Vocabulary Mediate Relations Between Socioeconomic Status and Executive Function During Early Childhood.
Artículo 4
2004 Parental Perceived Control Over Caregiving and Its Relationship to Parent–Infant Interaction.
Artículo 3
2013 Live webcam coaching to help early elementary classroom teachers provide effective literacy instruction for struggling readers
Artículo 2
2019 Parenting and Cortisol in Infancy Interactively Predict Conduct Problems and Callous-Unemotional Behaviors in Childhood.
Artículo 1
2003 The role of context in mother–child interactions: an analysis of communicative intents expressed during toy play and book reading with 12-month-olds
Artículo 1
2017 Classroom management affects literacy development of students with emotional and behavioral disorders
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Nov-2024