Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
1 |
2023 |
8 |
2022 |
1 |
2021 |
1 |
2020 |
1 |
2019 |
0 |
2018 |
1 |
2017 |
0 |
2016 |
0 |
2015 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2023 |
1 |
4 |
2019 |
0 |
1 |
2018 |
0 |
1 |
2015 |
1 |
7 |
2016 |
1 |
0 |
2017 |
0 |
0 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
0 |
0 |
2022 |
1 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
4 |
Artículo de revista |
13 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2015 |
More value through greater differentiation
|
Artículo
|
7 |
2023 |
A classification system for teachers’ motivational behaviors recommended in self-determination theory interventions
Ahmadi, Asghar
Noetel, Michael
Parker, Philip
Ryan, Richard M.
Ntoumanis, Nikos
Reeve, Johnmarshall
Beauchamp, Mark
Dicke, Theresa
Yeung, Alexander
Ahmadi, Malek
Bartholomew, Kimberley J.
Chiu, Thomas K. F.
Curran, Thomas
Erturan, A. Gokce
Flunger, Barbara
Frederick, Christina
Froiland, John Mark
González-Cutre Coll, David
Haerens, Leen
Jeno, Lucas M.
Koka, Andre
Krijgsman, Christa
Langdon, Jody
White, Rhiannon Lee
Litalien, David
Lubans, David
Mahoney, John
N. Nalipay, Ma. Jenina
Patall, Erika A.
Perlman, Dana J.
Quested, Eleanor
Schneider, Sascha
Standage, Martyn
Stroet, Kim
Tessier, Damien
Thogersen-Ntoumani, Cecilie
Tilga, Henri
Vasconcellos, Diego
Lonsdale, Chris
|
Artículo
|
4 |
2019 |
Beneficial for some or for everyone? Exploring the effects of an autonomy-supportive intervention in the real-life classroom
|
Artículo
|
1 |
2018 |
The Role of Family Characteristics for Students' Academic Outcomes
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Nov-2024