Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
5 |
2023 |
10 |
2022 |
5 |
2021 |
1 |
2020 |
2 |
2019 |
0 |
2018 |
1 |
2017 |
0 |
2016 |
1 |
2015 |
0 |
2014 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2023 |
1 |
6 |
2022 |
0 |
1 |
2021 |
0 |
2 |
2020 |
1 |
2 |
2019 |
2 |
3 |
2018 |
1 |
1 |
2017 |
1 |
2 |
2014 |
2 |
8 |
2015 |
4 |
0 |
2016 |
3 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
15 |
Artículo de revista |
25 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2014 |
Self-efficacy in classroom management, classroom disturbances, and emotional exhaustion
|
Artículo
|
8 |
2023 |
A classification system for teachers’ motivational behaviors recommended in self-determination theory interventions
Ahmadi, Asghar
Noetel, Michael
Parker, Philip
Ryan, Richard M.
Ntoumanis, Nikos
Reeve, Johnmarshall
Beauchamp, Mark
Dicke, Theresa
Yeung, Alexander
Ahmadi, Malek
Bartholomew, Kimberley J.
Chiu, Thomas K. F.
Curran, Thomas
Erturan, A. Gokce
Flunger, Barbara
Frederick, Christina
Froiland, John Mark
González-Cutre Coll, David
Haerens, Leen
Jeno, Lucas M.
Koka, Andre
Krijgsman, Christa
Langdon, Jody
White, Rhiannon Lee
Litalien, David
Lubans, David
Mahoney, John
N. Nalipay, Ma. Jenina
Patall, Erika A.
Perlman, Dana J.
Quested, Eleanor
Schneider, Sascha
Standage, Martyn
Stroet, Kim
Tessier, Damien
Thogersen-Ntoumani, Cecilie
Tilga, Henri
Vasconcellos, Diego
Lonsdale, Chris
|
Artículo
|
4 |
2019 |
The murky distinction between self-concept and self-efficacy
|
Artículo
|
3 |
2021 |
Burning passion, burning out
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2020 |
Job satisfaction of teachers and their principals in relation to climate and student achievement
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2017 |
Long-term positive effects of repeating a year in school
|
Artículo
|
2 |
2023 |
Mastery-approach goals
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2023 |
Individualized teacher frame of reference and student self-concept within and between school subjects
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2022 |
Ubiquitous emotional exhaustion in school principals
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2018 |
Effects of school-average achievement on individual self-concept and achievement
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Nov-2024