Lichtenfeld, Stephanie
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2025 | 1 |
2024 | 12 |
2023 | 16 |
2022 | 12 |
2021 | 7 |
2020 | 2 |
2019 | 5 |
2018 | 0 |
2017 | 2 |
2016 | 1 |
2015 | 1 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2023 | 1 | 2 |
2017 | 0 | 38 |
2016 | 1 | 4 |
2015 | 1 | 1 |
2013 | 2 | 14 |
2014 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
2025 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
7 | Artículo de revista | 59 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 3
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2017 |
Achievement Emotions and Academic Performance
|
Artículo | 36 |
2013 |
Predicting Long-Term Growth in Students' Mathematics Achievement
|
Artículo | 14 |
2016 |
Don’t aim too high for your kids:
|
Artículo | 4 |
2023 |
Achievement emotions and elementary school children’s academic performance: Longitudinal models of developmental ordering
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2017 |
Long-term positive effects of repeating a year in school
|
Artículo | 2 |
2015 |
Potential-based achievement goals
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Mar-2025