Número de publicaciones: 31 (83.9% citado)
Número de citas: 380 (3.7% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 213
Índice h: 11
Índice h5: 3
Promedio de citas últimos 10 años: 4.0
Promedio de citas últimos 5 años: 1.6

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 30
2023 66
2022 40
2021 37
2020 33
2019 44
2018 24
2017 22
2016 13
2015 19
2014 11
2013 12
2012 16
2011 6
2010 1
2009 6
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 4
2022 2 6
2019 2 7
2018 1 7
2017 3 36
2016 1 7
2014 1 9
2013 0 10
2011 1 35
2010 1 31
2009 0 105
2008 3 20
2007 2 53
2006 2 31
2005 2 19
2012 1 0
2015 0 0
2020 4 0
2021 4 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
29 Artículo de revista 376
2 Capítulo de libro 4
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 15

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2009 Achievement goals and achievement emotions: testing a model of their joint relations with academic performance
Artículo ARTICULO 40
2011 A 3 × 2 achievement goal model
Artículo 35
2009 Emotional transmission in the classroom: Exploring the relationship between teacher and student enjoyment
Artículo 34
2017 Achievement Emotions and Academic Performance
Artículo 34
2007 Girls and mathematics —A “hopeless” issue? A control-value approach to gender differences in emotions towards mathematics
Artículo ARTICULO 33
2010 Boredom in achievement settings: Exploring control-value antecedents and performance outcomes of a neglected emotion.
Artículo 31
2009 A longitudinal analysis of achievement goals: from affective antecedents to emotional effects and achievement outcomes
Artículo 31
2006 Achievement goals and discrete achievement emotions
Artículo 29
2008 Gender Differences in Gifted and Average-Ability Students. Comparing Girls' and Boys' Achievement, Self-Concept, Interest, and Motivation in Mathematics
Artículo 20
2007 Between- and within-domain relations of students' academic emotions
Artículo 20
2005 Progress and open problems in educational emotion research
Artículo 19
2013 Predicting Long-Term Growth in Students' Mathematics Achievement
Artículo 10
2014 Boredom and academic achievement
Artículo 9
2018 Emotion transmission in the classroom revisited
Artículo 6
2019 Happy fish in little ponds
Artículo 4
2016 Emotions and emotion regulation in academic settings
Capítulo 4
2019 The murky distinction between self-concept and self-efficacy
Artículo 3
2023 A three-dimensional taxonomy of achievement emotions.
Artículo ARTICULO 3
2022 Cognitive appraisals, achievement emotions, and students’ math achievement
Artículo ARTICULO 3
2016 Don’t aim too high for your kids:
Artículo 3
2006 A hierarchical conceptualization of enjoyment in students
Artículo 2
2022 Achievement emotions and academic achievement
Artículo ARTICULO 2
2017 Long-term positive effects of repeating a year in school
Artículo 2
2018 Effects of school-average achievement on individual self-concept and achievement
Artículo 1
2022 Revealing dynamic relations between mathematics self-concept and perceived achievement from lesson to lesson
Artículo ARTICULO 1
2023 Achievement emotions and elementary school children’s academic performance: Longitudinal models of developmental ordering
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Nov-2024