The murky distinction between self-concept and self-efficacy (2019) Marsh, Herbert W. Pekrun, Reinhard Parker, Philip D. Murayama, Kou Guo, Jiesi Dicke, Theresa Arens, A. Katrin Journal of educational psychology Vol. 111 Núm. 2 Pág. 331-353

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Autoconcepto en matemáticas y estadística en estudiantes de secundaria
Autoconcepto en matemáticas y estadística en estudiantes de secundaria Vol. 12 Núm. 1 Pág. 5 ARTICULO
2024 European Journal of Child Development, Education and Psychopathology
Ávila Toscano, José Hernando Vargas Delgado, Leonardo Badillo Rueda, Yurley Alejandra Goenaga Pineda, Kevin José
How the Predictors of Math Achievement Change Over Time
How the Predictors of Math Achievement Change Over Time Vol. 116 Núm. 8 Pág. 1383-1403
2024 Journal of educational psychology
Lavelle Hill, Rosa Frenzel, Anne C. Goetz, Thomas Lichtenfeld, Stephanie Marsh, Herbert W. Pekrun, Reinhard Sakaki, Michiko Smith, Gavin Murayama, Kou
Testing measurement invariance of mathematics self-concept and self-efficacy in PISA using MGCFA and the alignment method
Testing measurement invariance of mathematics self-concept and self-efficacy in PISA using MGCFA and the alignment method Vol. 38 Núm. 2 Pág. 709-732 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Ding, Yi Yang Hansen, Kajsa Klapp, Alli
Test Boredom
Test Boredom Vol. 115 Núm. 7 Pág. 911-931
2023 Journal of educational psychology
Goetz, Thomas Bieleke, Maik Yanagida, Takuya Krannich, Maike Roos, Anna-Lena Frenzel, Anne C. Lipnevich, Anastasiya A. Pekrun, Reinhard

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025