Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2025 | 1 |
2024 | 6 |
2023 | 6 |
2022 | 3 |
2021 | 1 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2023 | 1 | 3 |
2022 | 2 | 2 |
2021 | 1 | 2 |
2020 | 1 | 4 |
2019 | 2 | 4 |
2018 | 7 | 1 |
2017 | 2 | 2 |
2024 | 1 | 0 |
2025 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
17 | Artículo de revista | 18 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
Job satisfaction of teachers and their principals in relation to climate and student achievement
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2019 |
The murky distinction between self-concept and self-efficacy
|
Artículo | 4 |
2021 |
Burning passion, burning out
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2017 |
Long-term positive effects of repeating a year in school
|
Artículo | 2 |
2023 |
The roles of social–emotional skills in students’ academic and life success
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2023 |
Mastery-approach goals
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2022 |
Revealing dynamic relations between mathematics self-concept and perceived achievement from lesson to lesson
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2022 |
Ubiquitous emotional exhaustion in school principals
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2018 |
Effects of school-average achievement on individual self-concept and achievement
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Feb-2025