Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2025 |
0 |
2024 |
2 |
2023 |
8 |
2022 |
1 |
2021 |
2 |
2020 |
3 |
2019 |
1 |
2018 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2022 |
1 |
1 |
2019 |
2 |
8 |
2018 |
1 |
8 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
1 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
2025 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
5 |
Artículo de revista |
17 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2018 |
Unpicking the Developmental Relationship Between Oral Language Skills and Reading Comprehension
|
Artículo
|
8 |
2019 |
Pathways to reading comprehension
|
Artículo
|
6 |
2019 |
Developmental Outcomes for Children at High Risk of Dyslexia and Children With Developmental Language Disorder.
|
Artículo
|
2 |
2022 |
App-based morphological training produces lasting effects on word knowledge in primary school children
Torkildsen, Janne von Koss
Bratlie, Siri Steffensen
Kristensen, Jarl Kleppe
Gustafsson, Jan-Eric
Lyster, Solveig-Alma
Snow, Catherine E.
Hulme, Charles
Mononen, Riikka-Maija
Næss, Kari-Anne B.
López Pedersen, Anita
Wie, Ona Bø
Hagtvet, Bente Eriksen
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Feb-2025