Número de publicaciones:
27 (
63.0% citado)
Número de citas:
86 (2.3% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
keyboard_arrow_upOcultar otros ámbitos
Ámbito |
Citas |
EDUCACIÓN
|
32 |
PSICOLOGÍA
|
27 |
FILOLOGÍAS
|
21 |
LINGÜÍSTICA
|
18 |
FILOLOGÍA MODERNA
|
5 |
FILOLOGÍA HISPÁNICA
|
2 |
MULTIDISCIPLINAR
|
1 |
SOCIOLOGÍA
|
1 |
TRABAJO SOCIAL
|
1 |
CIENCIAS SOCIALES
|
1 |
Promedio de citas últimos 10 años:
2.2
Promedio de citas últimos 5 años:
0.4
Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
2 |
2023 |
10 |
2022 |
11 |
2021 |
10 |
2020 |
7 |
2019 |
4 |
2018 |
9 |
2017 |
6 |
2016 |
9 |
2015 |
1 |
2014 |
1 |
2013 |
2 |
2012 |
5 |
2011 |
2 |
2010 |
2 |
2009 |
0 |
2008 |
0 |
2007 |
1 |
2006 |
0 |
2005 |
2 |
2004 |
1 |
2003 |
1 |
2002 |
0 |
2001 |
0 |
2000 |
0 |
1999 |
0 |
1998 |
0 |
1997 |
0 |
1996 |
0 |
1995 |
0 |
1994 |
0 |
1993 |
0 |
1992 |
0 |
1991 |
0 |
1990 |
0 |
1989 |
0 |
1988 |
0 |
1987 |
0 |
1986 |
0 |
1985 |
0 |
1984 |
0 |
1983 |
0 |
1982 |
0 |
1981 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2022 |
1 |
1 |
2021 |
0 |
2 |
2017 |
0 |
2 |
2016 |
0 |
7 |
2015 |
0 |
15 |
2012 |
0 |
2 |
2010 |
0 |
2 |
2008 |
0 |
1 |
2007 |
0 |
5 |
2006 |
0 |
5 |
2005 |
0 |
14 |
2002 |
0 |
7 |
2000 |
0 |
10 |
1999 |
0 |
12 |
1981 |
0 |
1 |
1982 |
1 |
0 |
1983 |
0 |
0 |
1984 |
0 |
0 |
1985 |
2 |
0 |
1986 |
1 |
0 |
1987 |
0 |
0 |
1988 |
1 |
0 |
1989 |
0 |
0 |
1990 |
0 |
0 |
1991 |
3 |
0 |
1992 |
1 |
0 |
1993 |
1 |
0 |
1994 |
1 |
0 |
1995 |
0 |
0 |
1996 |
1 |
0 |
1997 |
0 |
0 |
1998 |
1 |
0 |
2001 |
0 |
0 |
2003 |
0 |
0 |
2004 |
2 |
0 |
2009 |
2 |
0 |
2011 |
1 |
0 |
2013 |
0 |
0 |
2014 |
0 |
0 |
2018 |
1 |
0 |
2019 |
2 |
0 |
2020 |
2 |
0 |
2023 |
2 |
0 |
2024 |
1 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
25 |
Artículo de revista |
85 |
2 |
Capítulo de libro |
1 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 6
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2015 |
Teacher–Child Interactions in Chile and Their Associations With Prekindergarten Outcomes
|
Artículo
|
15 |
1999 |
La metodología retamhe y el proyecto childes: breviario para la codificación y análisis del lenguaje infantil
|
Artículo
ARTICULO
|
12 |
2000 |
Three Misconceptions About Age and L2 Learning
|
Artículo
|
10 |
2005 |
Maternal Correlates of Growth in Toddler Vocabulary Production in Low-Income Families.
|
Artículo
|
9 |
2002 |
Depth and breadth of vocabulary in two languages
|
Artículo
|
7 |
2005 |
Native Spanish-Speaking Children Reading in English: Toward a Model of Comprehension
|
Artículo
|
5 |
2006 |
The intriguing role of spanish language vocabulary knowledge in predicting English reading comprehension
|
Artículo
|
5 |
2007 |
The role of home literacy and language environment on bilinguals' English and Spanish vocabulary development
|
Artículo
ARTICULO
|
5 |
2016 |
Opening the black box
|
Artículo
|
4 |
2016 |
Assessing Adolescents’ Communicative Self-Efficacy to Discuss Controversial Issues
|
Artículo
ARTICULO
|
3 |
2017 |
El papel del vocabulario frente al conocimiento en el aprendizaje lingüístico de los niños
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2010 |
Vocabulary skills of Spanish—English bilingualsimpact of mother—child language interactions and home language and literacy support
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2012 |
Language proficiency, home-language status, and English vocabulary development
|
Artículo
|
2 |
2021 |
Vocabulario académico y habilidades de lenguaje académico
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2022 |
App-based morphological training produces lasting effects on word knowledge in primary school children
Torkildsen, Janne von Koss
Bratlie, Siri Steffensen
Kristensen, Jarl Kleppe
Gustafsson, Jan-Eric
Lyster, Solveig-Alma
Snow, Catherine E.
Hulme, Charles
Mononen, Riikka-Maija
Næss, Kari-Anne B.
López Pedersen, Anita
Wie, Ona Bø
Hagtvet, Bente Eriksen
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
1981 |
The Interactional Origins of Foreigner Talk
|
Artículo
|
1 |
2008 |
Leer para aprender
|
Capítulo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024