Periodo de publicación recogido
|
|
|
Children’s Intergroup Attitudes: Insights From Iran
Haleh Yazdi, David Barner, Gail D. Heyman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 5, 2020, págs. 1733-1744
Learning Mathematics in a Visuospatial Format: A Randomized, Controlled Trial of Mental Abacus Instruction
David Barner, George Alvarez, Jessica Sullivan, Neon Brooks, Mahesh Srinivasa, Michael C. Frank
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 4, 2016, págs. 1146-1158
Inference and Association in Children's Early Numerical Estimation
Jessica Sullivan, David Barner
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 4, 2014, págs. 1740-1755
Compositionality and Statistics in Adjective Acquisition: 4-Year-Olds Interpret Tall and Short Based on the Size Distributions of Novel Noun Referents
David Barner, Jesse Snedeker
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 3, 2008, págs. 594-608
Quantity judgments and individuation: evidence that mass nouns count
Jesse Snedeker, David Barner
Cognition: International journal of cognitive science, ISSN 0010-0277, Vol. 97, Nº 1, 2005, págs. 41-66
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados