InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Rhythmic grouping biases in simultaneous bilinguals
Natalie Boll-Avetisyan, Anjali Bhatara, Annika Unger, Thierry Nazzi, Barbara Höhle
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 23, Nº 5, 2020, págs. 1070-1081
Variability and stability in early language acquisition: Comparing monolingual and bilingual infants' speech perception and word recognition
Barbara Höhle, Ranka Bijeljac-Babic, Thierry Nazzi
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 23, Nº 1, 2020, págs. 56-71
Linda Polka, Thierry Nazzi
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 39, Nº 4, 2018, págs. 757-761
Is children's comprehension of subject–verb agreement universally late?: Comparative evidence from French, English, and Spanish
Géraldine Legendre, Jennifer Culbertson, Erin Zaroukian, Lisa Hsin, Isabelle Barrière, Thierry Nazzi
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 144, 2014, págs. 21-39
Comprehension of Infrequent Subject–Verb Agreement Forms: Evidence From French-Learning Children
Géraldine Legendre, Isabelle Barrière, Louise Goyet, Thierry Nazzi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 6, 2010, págs. 1859-1875
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados