Periodo de publicación recogido
|
|
|
Paradigms for Progress: An Anomaly-First Framework for Paradigm Development
Vanitha Swaminathan, Cait Lamberton, Shrihari Sridhar, Detelina Marinova
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 87, Nº 6, 2023, págs. 816-825
JM: Promoting Catalysis in Marketing Scholarship
Shrihari Sridhar, Cait Lamberton, Detelina Marinova, Vanitha Swaminathan
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 87, Nº 1, 2023, págs. 1-9
Business-to-Business E-Negotiations and Influence Tactics
Sunil K. Singh, Detelina Marinova, Jagdip Singh
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 84, Nº 2, 2020, págs. 47-68
Managing Revenue Across Retail Channels: The Interplay of Service Performance and Direct Marketing.
Donald J. Lund, Detelina Marinova
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 78, Nº 5, 2014, págs. 99-118
Detelina Marinova, Jun Ye, Jagdip Singh
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 72, Nº 2, 2008, págs. 28-45
Strategic Change Implementation and Performance Loss in the Front Lines.
Jun Ye, Detelina Marinova, Jagdip Singh
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 71, Nº 4, 2007, págs. 156-171
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados