Periodo de publicación recogido
|
|
|
Contexts and constructs: Implications for the testing of listening in pilots’ communication with air traffic controllers
Angela Carolina de Moraes Garcia, Janna Fox
ESPecialist, ISSN 0102-7077, Vol. 41, Nº. 4, 2020 (Ejemplar dedicado a: Aviation English (2))
Motivation and Test Anxiety in Test Performance Across Three Testing Contexts: The CAEL, CET, and GEPT: The CAEL, CET, and GEPT
Liying Cheng, Don Klinger, Christine Doe, Janna Fox, Jessica Wu, Yan Jin
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 48, Nº. 2, 2014, págs. 300-330
Janna Fox, Liying Cheng, Bruno D. Zumbo
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 48, Nº. 1, 2014, págs. 57-85
Exploring the testing process: three test takers' observed and reported strategy use over time and testing contexts
Christine Doe, Janna Fox
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 67, Nº. 1, 2011, págs. 29-54
Towards a Better Understanding of Academic Acculturation: Second Language Students in Canadian Universities
Liying Cheng, Janna Fox
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 65, Nº. 2, 2008, págs. 307-334
Student accounts of the Ontario Secondary school literacy test: A Case for Validation
Liying Cheng, Janna Fox, Ying Zheng
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 64, Nº. 1, 2007, págs. 69-98
Gestural silence: An engagement device in the multimodal genre of the chalk talk lecture
Chloë G. Fogarty Bourget, Natasha Artemeva, Janna Fox
Engagement in Professional Genres / coord. por Carmen Sancho Guinda, 2019, ISBN 9789027202185, págs. 277-295
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados