InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
A targeted review of open practices in Special Education publications
Bryan G. Cook, Wilhelmina van Dijk, Isabel Vargas, Susan M. Aigotti, Jesse I. Fleming, Sean D. McDonald, Cassidi L. Richmond, Lindsay M. Griendling, Alan S. McLucas, Rachelle M. Johnson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 89, Nº. 3, 2023, págs. 238-255
Preregistration in single-case design research
Austin H. Johnson, Bryan G. Cook
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 86, Nº. 1, 2019, págs. 95-112
Promoting Open Science to increase the trustworthiness of evidence in special education
Bryan G. Cook, John Wills Lloyd, David Mellor, Brian A. Nosek, William J. Therrien
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 1, 2018, págs. 104-118
Publication bias in special education meta-analyses
Nicholas A. Gage, Bryan G. Cook, Brian Reichow
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 4, 2017, págs. 428-445
Evidence-based practices and implementation science in special education
Bryan G. Cook, Samuel L. Odom
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 2, 2013, págs. 135-144
Pasteur's quadrant as the bridge linking rigor with relevance
Garnett J. Smith, Matthew M. Schmidt, Patricia J. Edelen-Smith, Bryan G. Cook
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 2, 2013, págs. 147-161
Moving research into practice: Can we make dissemination stick?
Bryan G. Cook, Lysandra Cook, Timothy J. Landrum
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 2, 2013, págs. 163-180
Determining evidence-based practices in special education
Bryan G. Cook, Melody Tankersley, Timothy J. Landrum
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 75, Nº. 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Evidence-based practices for reading math, writting, and behavior), págs. 365-383
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados