InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Promoting paraeducators’ use of evidence-based practices for students with autism
Ann M. Sam, Jessica R. Steinbrenner, Samuel L. Odom, Sallie W. Nowell, Victoria Waters, Yolanda Perkins, Mary White, Hariharan Swaminathan, Jane Rogers
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 89, Nº. 3, 2023, págs. 314-331
Efficacy of a school-based comprehensive intervention program for adolescents with autism
Kara Hume, Samuel L. Odom, Jessica R. Steinbrenner, Leann Smith DaWalt, Laura J. Hall, Bonnie Kraemer, Brianne Tomaszewski, Christopher Brum, Kate Szidon, Daniel Bolt
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 88, Nº. 2, 2022, págs. 223-240
Implementation science research and Special Education
Samuel L. Odom, Laura J. Hall, Jessica R. Steinbrenner
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 86, Nº. 2, 2020, págs. 117-119
Moving beyond fidelity: Assessing implementation of a comprehensive treatment program for adolescents with Autism Spectrum Disorder
Jessica R. Steinbrenner, Samuel L. Odom, Laura J. Hall, Kara Hume
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 86, Nº. 2, 2020, págs. 137-154
Young Athletes Program: Impact on Motor Development
Paddy C. Favazza, Gary N. Siperstein, Susan A. Zeisel, Samuel L. Odom, John H. Sideris, Andrew L. Moskowitz
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 30, Nº. 3, 2013, págs. 235-253
Evidence-based practices and implementation science in special education
Bryan G. Cook, Samuel L. Odom
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 2, 2013, págs. 135-144
Implementation science, professional development, and autism spectrum disorders
Samuel L. Odom, Ann W. Cox, Matthew E. Brock, National Professional Development Center on Autism Spectrum Disorder (ASD)
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 2, 2013, págs. 233-251
Effects of Video-Based Group Instruction for Adolescents with Autism Spectrum Disorder
Joshua B. Plavnick, Ann M. Sam, Kara Hume, Samuel L. Odom
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 80, Nº. 1, 2013, págs. 67-83
Social acceptance and rejection of preschool children with disabilities: A mixed-method analysis
Samuel L. Odom, Craig Zercher, Shouming Li, Jules M. Marquart, Susan Sandall, William H. Brown
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 4, 2006, págs. 807-823
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados