InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
8 Teaching moves supporting equitable participation
Marcy B. Wood, James Sheldon, Mathew D. Felton, Joy A. Oslund, Amy Noelle Parks, Sandra Crespo, Helen Featherstone
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 25, Nº 4, 2019, págs. 218-223
Chewing on meaningful counting in prekindergarten
Amy Noelle Parks, Tomoko Wakabayashi, Beth Hardin
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 25, Nº 1, 2018, págs. 53-59
Obstacles to Addressing Race and Ethnicity in the Mathematics Education Literature
Amy Noelle Parks, Mardi Schmeichel
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 43, Nº 3, 2012, págs. 238-252
Can teacher questions be too open?: Inexplicit open questions work well when teachers want to hear a wide range of student thinking on multiple topics. But when teachers have particular goals, more focused explicit questions help children engage with the teacher-chosen topic while shar
Amy Noelle Parks
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 15, Nº 7, 2009, págs. 424-428
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados