Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Multidimensional profiles of learning orientations and school achievement: a person-oriented approach in middle-school students
Giulia Vettori, Claudio Vezzani, Lucia Bigozzi, Giuliana Pinto
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 2, 2022, págs. 439-458
University students’ conceptions of learning across multiple domains
Claudio Vezzani, Giulia Vettori, Giuliana Pinto
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 665-684
Emergent literacy and reading acquisition: A longitudinal study from kindergarten to primary school
Giuliana Pinto, Lucia Bigozzi, Claudio Vezzani, Christian Tarchi
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 32, Nº 4, 2017, págs. 571-587
The role of individual writing in fostering scientific conceptualization
Lucia Bigozzi, Claudio Vezzani, Christian Tarchi, Carlo Fiorentini
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 26, Nº 1, 2011, págs. 45-59
Emergent literacy and learning to write: A predictive model for italian language
Giuliana Pinto, Lucia Bigozzi, Beatrice Accorti Gamannossi, Claudio Vezzani
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 24, Nº 1, 2009, págs. 61-78
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados