InstitucionesÁrea de conocimientoAclaración de materia/profesión
Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Modifying games with ChoiCo: Integrated affordances and engineered bugs for computational thinking
Chronis Kynigos, Marianthi Grizioti
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 6, 2020, págs. 2252-2267
Designing for Instrumentalisation: Constructionist Perspectives on Instrumental Theory
Chronis Kynigos, Giorgos Psycharis
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 20, Nº. 1, 2013 (Ejemplar dedicado a: Activity Theoretical Approaches to Mathematics Classroom Practices with the Use of Technology - Part 2), págs. 15-20
Meanings for Fraction as Number-Measure by Exploring the Number Line.
Giorgos Psycharis, Maria Latsi, Chronis Kynigos
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 16, Nº. 3, 2009, págs. 91-108
Augmented Playgrounds: Questioning Simulations to QuestionIntuitions
Chronis Kynigos, Zacharoula Smyrnaiou, Marianthi Grizioti
Augmented reality in educational settings / coord. por Theodosia Prodromou, 2020, ISBN 9789004408821, págs. 295-324
Teaching and Learning Geometry with Technology
Colette Laborde, Chronis Kynigos, Rudolf Strässer
Handbook of research on the psychology of mathematics education: past, present and future / coord. por Ángel Gutiérrez Rodríguez, Paolo Boero, 2006, ISBN 90-77874-19-4, págs. 275-304
Chronis Kynigos
REDIMAT, ISSN-e 2014-3621, Vol. 4, Nº. 1, 2015, págs. 99-101
Es reseña de:
The Mathematics Teacher in the Digital Era. An International Perspective on Technology Focused Professional Development
A. Clark-Wilson (ed. lit.), O. Robutti (ed. lit.), N. Sinclair (ed. lit.)
2014
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados