InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Extending the Role of Analogies in the Teaching of Physics
Nikolaos Fotou, Ian Abrahams
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 58, Nº. 1, 2020, págs. 32-34
Rachael Sharpe, Ian Abrahams, Nikolaos Fotou
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 369, 2018 (Ejemplar dedicado a: ASE Annual Conference 2018), págs. 39-43
The relevance of science in a ‘black box’ technological world
Ian Abrahams, Marina Constantinou, Nikolaos Fotou, Bev Potterton
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 98, Nº. 365, 2017 (Ejemplar dedicado a: Teaching and learning about epistemic insight / Berry Billingsley (ed. lit.), Mark Hardman (ed. lit.)), págs. 85-89
The assessment of practical skills
Ian Abrahams, Michael J. Reiss
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 96, Nº. 357, 2015 (Ejemplar dedicado a: Practical work I), págs. 40-44
Doing with ideas: The role of talk in effective practical work in science
Nikolaos Fotou, Ian Abrahams
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 97, Nº. 359, 2015 (Ejemplar dedicado a: Science, literacy and learning), págs. 55-60
What does research say about the nature and purpose of practical work?
Ian Abrahams
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 244, 2011, págs. 28-29
Getting Practical- The evaluation
Ian Abrahams, Michael J. Reiss, Rachael Sharpe
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 93, Nº. 342, 2011, págs. 37-44
Untangling what teachers mean by the motivational value of practical work
Ian Abrahams, Rachael Sharpe
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 92, Nº. 339, 2010, págs. 111-115
Practical work: making it more effective
Robin Millar, Ian Abrahams
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 91, Nº. 334, 2009, págs. 59-64
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados