InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Engineering education with fourth-grade students: introducing design-based problem solving
Lyn D. English, Donna King
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. Extra 1 (Parte B), 2017 (Ejemplar dedicado a: Current Trends in K-12 Engineering Education), págs. 346-360
Development of Probabilistic Understanding in Fourth Grade
Lyn D. English, Jane M. Watson
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 47, Nº 1, 2016, págs. 28-62
Designing an earthquake-resistant building
Lyn D. English, Donna King, Terri L. Kurz (ed. lit.), H. Bahadir Yanik (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 23, Nº 1, 2016, págs. 47-50
The aerospace engineering challenge
Lyn D. English, Donna King, Peter Hudson, Les Dawes, Terri L. Kurz (ed. lit.), Jorge Garcia (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 2, 2014, págs. 122-126
Lyn D. English
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 1, 2014, págs. 36-44
Surviving an avalanche of data
Lyn D. English
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 19, Nº 6, 2013, págs. 364-372
Female students’ interactions in a middle school engineering project: a case study
Peter Hudson, Lyn D. English, Les Dawes
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 29, no. Extra 4, 2013, págs. 814-821
Perceived gender differences in STEM learning in the middle school
Lyn D. English, Peter Hudson, Les Dawes
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 27, no. 2, 2011, págs. 389-398
Lyn D. English, Steve Humble, Victoria Burnes
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 16, Nº 7, 2010, págs. 402-409
Promoting a problem-posing classroom
Lyn D. English
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 4, Nº 3, 1997, págs. 172-179
Reflections on Progress in Mathematical Modelling Research
Lyn D. English, Jonas Bergman Ärlebäck, Nikos Mousoulides
The second handbook of research on the psychology of mathematics education: the journey continues / Ángel Gutiérrez Rodríguez (ed. lit.), Gilah C. Leder (ed. lit.), Paolo Boero (ed. lit.), 2016, ISBN 978-94-6300-561-6, págs. 383-413
Mathematical reasoning: analogies, metaphors, and images
Lyn D. English
Mahwah, New Jersey : Lawrence Erlbaum Associates, cop. 1997. ISBN 0-8058-1979-7
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados