InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Integrating morphological and contextual cues in lexical inferencing of Chinese fourth graders
Huan Zhang, Jie Zhang, Chunxiang Han, Xuelian Zhou, Yongqiang Su, Hong Li
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 43, Nº 4, 2022, págs. 805-827
Impact of math self-efficacy, math anxiety, and growth mindset on math and science career interest for middle school students: The gender moderating effect
Xiaoxia Huang, Jie Zhang, Laura Hudson
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 3, 2019, págs. 621-640
Implicit use of radicals in learning characters for nonnative learners of Chinese
Jie Zhang, Hong Li, Qiong Dong, Jie Xu, Elizabeth Sholar
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 37, Nº 3, 2016, págs. 507-527
Insight into the structure of compound words among speakers of Chinese and English
Jie Zhang, Richard C. Anderson, Qiuying Wang, Jerome L. Packard, Xinchun Wu, Shan Tang, Xiaoling Ke
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 33, Nº 4, 2012, págs. 753-779
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados