InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Innovation and consolidation in Curriculum Development and Reform: the case of the New Social Studies
Lindsay Parry
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 21, Nº 2, 2006 (Ejemplar dedicado a: Social Studies Currere: Product, Process, or Praxis?), págs. 169-176
From national identity to global citizenship: challenges for citizenship education in Australia
Lindsay Parry, Mia O'Brien
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 17, Nº 1, 2002 (Ejemplar dedicado a: Citizenship Education), págs. 31-40
Global connections: using the Internet to support citizenship education
David Hicks, Josiah Tlou, Lindsay Parry, Peter E. Doolittle, John K. Lee
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 17, Nº 1, 2002 (Ejemplar dedicado a: Citizenship Education), págs. 93-102
Transplanting Practices in Social Studies: An Historical Case Study of Curriculum Development and Reform Efforts in Australia, 1969–1989
Lindsay Parry
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 27, Vol. 4, 1999, págs. 505-528
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados