InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Effects of degree of segmentation and learner disposition on multimedia learning.
Peter E. Doolittle, Lauren H. Bryant, Jessica R. Chittum
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 6, 2015, págs. 1333-1343
EPortfolio pedagogy, technology, and scholarship: Now and in the future
C. Watson, Peter E. Doolittle
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 51, Nº. 5, 2011, págs. 29-33
Multimedia learning and individual differences: Mediating the effects of working memory capacity with segmentation.
Danielle L. Lusk, Amber D. Evans, Thomas R. Jeffrey, Keith R. Palmer, Chris S. Wikstrom, Peter E. Doolittle
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 4, 2009, págs. 636-651
Fostering Analysis in Historical Inquiry Through Multimedia Embedded Scaffolding
David Hicks, Peter E. Doolittle
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 36, Vol. 3, 2008, págs. 206-232
Social Studies Teachers' Use of Classroom-Based and Web-Based Historical Primary Sources
David Hicks, Peter E. Doolittle
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 32, Nº 2, 2004, págs. 213-247
Constructivism as a Theoretical Foundation for the Use of Technology in Social Studies
Peter E. Doolittle, David Hicks
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 31, Vol. 1, 2003, págs. 72-104
Global connections: using the Internet to support citizenship education
David Hicks, Josiah Tlou, Lindsay Parry, Peter E. Doolittle, John K. Lee
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 17, Nº 1, 2002 (Ejemplar dedicado a: Citizenship Education), págs. 93-102
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados