InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Role of Language Objectives: Strengthening Math and Science Teachers’ Language Awareness with Emergent Bilinguals in Secondary Classrooms
Holly Hansen-Thomas, Juliet Langman, Tiffany Farias Sokoloski
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 11, Nº. 2, 2018, págs. 193-214
Translanguaging, identity, and learning: science teachers as engaged language planners
Juliet Langman
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 13, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Engaged Language Policy and Practices), págs. 183-200
Translating Childhoods: immigrant youth, language and culture: Marjorie Faultisch Orellana
Juliet Langman
The Translator: studies in intercultural communication, ISSN 1355-6509, Vol. 18, Nº. 2, 2012, págs. 388-392
Mother-tongue education versus bilingual education: shifting ideologies and policies in the Republic of Slovakia
Juliet Langman
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 154, 2002, págs. 47-64
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados