InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Mathematical meaning-making and its relation to design of teaching
Barbara Jaworski
PNA: Revista de investigación en didáctica de la matemática, ISSN-e 1887-3987, Vol. 9, Nº. 4, 2015, págs. 261-272
Activity Theoretical Approaches to Mathematics Classroom Practices with the Use of Technology.
Fabrice Vandebrouck, Giampaolo Chiappini, Barbara Jaworski, Jean-Baptiste Lagrange, Giorgos Psycharis
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 19, Nº. 4, 2012, págs. 127-134
An Activity Theory Analysis of Teaching Goals Versus Student Epistemological Positions.
Barbara Jaworski, Carol Robinson, Janette Matthews, Anthony C. Croft
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 19, Nº. 4, 2012, págs. 147-152
Developing teaching of mathematics to first year engineering students
Barbara Jaworski, Janette Matthews
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 30, Nº. 4, 2011, págs. 178-185
Helping engineers learn mathematics: a developmental research approach
Barbara Jaworski
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 27, Nº. 3, 2008, págs. 160-166
A Spectrum of Pedagogical Awareness for Undergraduate Mathematics: From "Tricks" to "Techniques"
Barbara Jaworski, Stephen Hegedus, Elena Nardi
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 36, Nº 4, 2005, págs. 284-316
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados