InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Attention Battle: the Abilities of Brand, Visual, and Text Characteristics of the Ad to Draw Attention versus the Diverting Power of the Direct Magazine Context
Sophie C. Boerman, Edith G. Smit, Lex van Meurs
Advances in Advertising Research, Vol. 2, 2012 (Breaking New Ground in Theory and Practice / Shintaro Okazaki (ed. lit.)), ISBN 978-3-8349-3134-4, págs. 297-312
The Perceived Interactivity of Top Global Brand Websites and its Determinants
Hilde A. M. Voorveld, Peter Neijens, Edith G. Smit
Advances in Advertising Research, Vol. 1, 2010 (Cutting Edge International Research / Shintaro Okazaki (ed. lit.), Ralf Terlutter (ed. lit.)), ISBN 978-3-8349-2111-6, págs. 217-233
Developing a Classification of Motivations for Consumers' Online Brand-Related Activities
Daan G. Muntinga, Marjolein Moorman, Edith G. Smit
Advances in Advertising Research, Vol. 1, 2010 (Cutting Edge International Research / Shintaro Okazaki (ed. lit.), Ralf Terlutter (ed. lit.)), ISBN 978-3-8349-2111-6, págs. 235-247
To Bind, To Sell, To Tell Your Story Well
Edith G. Smit, Corine Meppelink, Peter Neijens
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 79-86
Brand Website Studies: An Integrated Literature Review
Hilde A. M. Voorveld, Peter Neijens, Edith G. Smit
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 201-211
The Impact of Different Media Messages on The Development of Strong Consumer-Brand Relationships
Maarten Tolboom, Edith G. Smit, Fred E. Bronner
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 213-224
Context Effects on Reactions to Television Brand Placement
Eva A. van Reijmersdal, Edith G. Smit, Peter Neijens
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 271-279
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados