Instituciones
Área de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Spanish lecturers’ beliefs about English medium instruction: STEM versus Humanities
Hanne Roothooft
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 2, 2022, págs. 627-640
Using the L1 in university-level EMI: attitudes among lecturers in Spain
Ruth Breeze, Hanne Roothooft
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 30, Nº. 2, 2021, págs. 195-215
Transitioning to English medium instruction in operations management courses taught on Spanish business degrees: Perceptions and diagnosis
José A. Alfaro Tanco, Hanne Roothooft, Ruth Breeze
Journal of Industrial Engineering and Management, ISSN-e 2013-0953, Vol. 13, Nº. 3, 2020, págs. 529-545
Teachers’ beliefs about oral corrective feedback: a comparison of secondary and adult education
Hanne Roothooft
Huarte de San Juan: Filología y Didáctica de la Lengua, ISSN-e 2386-9143, ISSN 1136-081X, Nº. 18, 2018, págs. 151-176
Primary teachers' beliefs about teaching english to young learners
Hanne Roothooft
Pulso: revista de educación, ISSN-e 2445-2866, ISSN 1577-0338, Nº. 40, 2017, págs. 211-225
Comparing the Effects of two Types of Output-Pushing Feedback on Adult EFL Students’ Oral Accuracy
Hanne Roothooft
Elia: Estudios de lingüística inglesa aplicada, ISSN 1576-5059, Nº. 16, 2016, págs. 49-78
Beheydt, L., & Hiligsmann, P. (Eds.) (2011). Met immersie aan de slag/Au travail, en immersion. Louvain: Presses Universitaires de Louvain, 128 pp.
Hanne Roothooft
ESE: Estudios sobre educación., ISSN 1578-7001, Nº. 31 (Estudios sobre Educación; Vol), 2016, pág. 194
A comparison of EFL teachers’ and students’ attitudes to oral corrective feedback
Hanne Roothooft, Ruth Breeze
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 25, Nº. 4, 2016, págs. 318-335
Developing a methodology for researching the effects of corrective feedback on the acquisition of the past tense: A Pilot Study: a pilot study
Hanne Roothooft
Elia: Estudios de lingüística inglesa aplicada, ISSN 1576-5059, Nº. 12, 2012, págs. 211-242
Hanne Roothooft (res.)
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), ISSN-e 2340-2784, ISSN 1139-7241, Nº. 40, 2020, págs. 284-287
Es reseña de:
Feedback in Second Language Writing. Contexts and issues
Ken Hyland (ed. lit.), Fiona Hyland (ed. lit.)
Cambridge : Cambridge university Press, 2019
Focusing on the I in CLIL: a review of "Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education"
Hanne Roothooft (res.)
Pulso: revista de educación, ISSN-e 2445-2866, ISSN 1577-0338, Nº. 41, 2018, págs. 341-344
Es reseña de:
Conceptualising integration in CLIL and multilingual education
Tarja Nikula, Emma Dafouz, Pat Moore, Ute Smit
Multilingual Matters, 2016. ISBN 978-1-78309-613-8
Oral corrective feedback: Its effects on the acquisition of english, teaching practices and teachers' and students' beliefs
Hanne Roothooft
Tesis doctoral dirigida por Ruth Breeze (dir. tes.). Universidad de Navarra (2014).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados