InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
How lexical quality predicts L2 reading comprehension in early bilingual education
Hedi Kwakkel, Mienke Droop, Ludo Verhoeven, Eliane Segers
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 27, Nº. 7, 2024, págs. 993-1007
Context, word, and student predictors in second language vocabulary learning
Evelien Mulder, Marco van de Ven, Eliane Segers, Ludo Verhoeven
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 1, 2019, págs. 137-166
Transfer from implicit to explicit phonological abilities in first and second language learners
Caressa Janssen, Eliane Segers, James M. McQueen, Ludo Verhoeven
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 4, 2017, págs. 795-812
The Aurora-a Battery as an assessment of triarchic intellectual abilities in upper primary grades
Joyce Gubbels, Eliane Segers, Jos Keuning, Ludo Verhoeven
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 60, Nº 3, 2016, págs. 226-238
The role of perceived popularity on collaborative learning: A dyadic perspective
Rob Gommans, Eliane Segers, William J. Burk, Ron H. J. Scholte
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 599-608
The nature of rhyme processing in preliterate children.
Barbara Wagensveld, Petra van Alphen, Eliane Segers, Ludo Verhoeven
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2012, págs. 672-689
WebQuests in special primary education: Learning in a web-based environment.
Tijs Kleemans, Eliane Segers, Mienke Droop, Hanneke Wentink
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 42, Nº. 5, 2011, págs. 801-810
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados