InstitucionesÁrea de conocimientoAclaración de materia/profesión
Páginas webPeriodo de publicación recogido
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Bob M. Fennis, W. Stroebe
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 120, Nº. 1, 2014, págs. 109-120
Jacob H. Wiebenga, Bob M. Fennis
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 24, Nº. 1, 2014, págs. 49-62
Trusting others: The polarization effect of need for closure.
Sinem Acar-Burkay, Bob M. Fennis, Luk Warlop
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 107, Nº. 4, 2014, págs. 719-735
Reducing Risks in the Online Sphere: The Role of Warranties
Guda van Noort, Peter Kerkhof, Bob M. Fennis
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 175-182
7. Effective television advertising: linking commercial content to its impact
Bob M. Fennis
Marketing for sustainability: towards transactional policy-making / Gerard Bartels (ed. lit.), Wil Nelissen (ed. lit.), 2002, ISBN 158603204-6, págs. 72-82
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