InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Students’ appraisals of their bilingual experience in a monolingual Italian reality: suggestions for improvement
Y.L. Teresa Ting
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: CLIL for all? Attention to diversity in bilingual education), págs. 1097-1110
Tertiary-level STEM and EMI: where EFL and content meet to potentiate each other
Y.L. Teresa Ting
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 76, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Rethinking the roles of ELT in English-medium education in multilingual university settings), págs. 194-207
Maria Grandinetti, Margherita Langellotti, Y.L. Teresa Ting
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 16, Nº. 3, 2013 (Ejemplar dedicado a: Content and Language Integrated Learning: Language Policy and Pedagogical Practice), págs. 354-374
CLIL � not only not immersion but also more than the sum of its parts
Y.L. Teresa Ting
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 65, Nº 3, 2011, págs. 314-317
Helping students master highly complex discourse in instances void of concepts: making “fossil anatomy” learnable
Y.L. Teresa Ting, M. P. Bernasconi
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 2800-2807
CLIL: How does it help us design learning that is more brain-compatible?
Y.L. Teresa Ting
Nuevas perspectivas en educación bilingüe: investigación e innovación / coord. por María Elena Gómez Parra, Richard Johnstone, 2018, ISBN 978-84-338-6342-3, págs. 347-356
Taking CLIL-Science beyond merely language + science: a case study
F. Gisella Parise, Y.L. Teresa Ting
Current issues in English language, teaching and learning: an international perspective / coord. por Mario Cal Varela, Francisco Javier Fernández Polo, Lidia Gómez García, Ignacio M. Palacios Martínez, 2010, ISBN 978-1-4438-1967-1, págs. 113-127
Timothy Chadwick, Language Awareness in Teaching: A Toolkit for Content and Language Teachers, 2012
Y.L. Teresa Ting (res.)
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 3, Nº. 1, 2015, págs. 157-160
Es reseña de:
Language awareness in teaching: a toolkit for content and language teacher
Timothy Chadwick
Cambridge : Cambridge University Pres, 2012
En el corazón de AICLE: materiales y métodos : manual para el profesorado de educación secundaria
Y.L. Teresa Ting, Leonor María Martínez Serrano
Universidad de Córdoba, UCOPress, 2018. ISBN 978-84-9927-381-5
Ha sido reseñado en:
En el corazón de AICLE: materiales y métodos: manual para profesorado de Educación Secundaria
Louisa Mortimore (res.)
Pulso: revista de educación, ISSN-e 2445-2866, ISSN 1577-0338, Nº. 42, 2019, págs. 297-299
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados