InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Welsh–English bilingual adolescents’ performance on verbal analogy and verbal classification tasks: the role of language exposure and use on vocabulary knowledge
Hanna Binks, Enlli Môn Thomas
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 27, Nº. 6, 2024, págs. 715-730
ITE provision in minority language contexts: The case of Wales and Ireland
Enlli Môn Thomas, Claire M. Dunne
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 10, Nº. 2, 2022, págs. 374-399
Long-term outcomes for bilinguals in minority language contexts: Welsh–English teenagers’ performance on measures of grammatical gender and plural morphology in Welsh
Hanna Binks, Enlli Môn Thomas
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 4, 2019, págs. 1019-1049
WHODUNNIT?: Language interaction in identification of sentential subjects in Wales and Patagonia
Virginia C. Mueller Gathercole, Rocio Simone Perez Tattam, Hans Stadthagen-Gonzalez, Nadine I. Laporte, Enlli Môn Thomas
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 7, 2019, págs. 897-918
Nia Williams, Enlli Môn Thomas
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 4, 2017, págs. 855-880
Acquiring complex structures under minority language conditions: bilingual acquisition of plural morphology in Welsh
Enlli Môn Thomas, Nia Williams, Llinos Angharad Jones, Susi Davies, Hanna Binks
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 17, Nº 3, 2014, págs. 478-494
Bilingual Welsh–English children's acquisition of vocabulary and reading: implications for bilingual education
Mirain Rhys, Enlli Môn Thomas
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 16, Nº. 6, 2013, págs. 633-656
Cognitive effects of bilingualism: digging deeper for the contributions of language dominance, linguistic knowledge, socio-economic status and cognitive abilities
Virginia C. Mueller Gathercole, Enlli Môn Thomas, Leah Jones, Néstor Viñas Guasch, Nia Young, Emma K. Hughes
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 5, 2010 (Ejemplar dedicado a: INTERACTIVE INFLUENCES IN BILINGUAL PROCESSING AND DEVELOPMENT), págs. 617-664
Designing a Normed Receptive Vocabulary Test for Bilingual Populations: A Model from Welsh
Virginia C. Mueller Gathercole, Enlli Môn Thomas, Emma K. Hughes
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 11, Nº. 6, 2008, págs. 678-720
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados