Periodo de publicación recogido
|
|
|
Customer Experience Journeys: Loyalty Loops Versus Involvement Spirals
Anton Siebert, Ahir Gopaldas, Andrew Lindridge, Cláudia Simões
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 84, Nº 4, 2020, págs. 45-66
A experiência e o marketing turístico em contextos religiosos e de peregrinação: o caso ilustrativo dos Caminhos de Santiago
Bruno Sousa, Beatriz Casais, Alexandra Malheiro, Cláudia Simões
Revista Turismo & Desenvolvimento, ISSN 1645-9261, Nº. 27-28, 1, 2017, págs. 789-800
Establishing the scope of marketing practice: : insights from practitioners
Sally Dibb, Cláudia Simões, Robin Wensley
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 48, Nº. 1-2, 2014, págs. 380-440
Bruno Sousa, Cláudia Simões
Revista Turismo & Desenvolvimento, ISSN 1645-9261, Nº. 21-22, 5, 2014, págs. 159-160
Establishing vectors for urban product positioning: the role of tourist boards in pulling it all together
Cláudia Simões
Revista Turismo & Desenvolvimento, ISSN 1645-9261, Nº. 9, 2008, págs. 79-90
O turismo religioso em Braga: diagnóstico e impacto nos sectores do alojamento e da restauraçao
Varico Pereira, Fernando Bessa, Cláudia Simões
Xeográfica: revista de xeografía, territorio e medio ambiente, ISSN 1578-5637, Nº. 5, 2005, págs. 127-146
Destinos turísticos transfronteiriços: uma abordagem ao consumidor
Bruno Sousa, Cláudia Simões
Actas do 3º Congresso Internacional Casa Nobre: Um património para o futuro, 2013, págs. 1185-1194
A study of quality service in university catering services: a preliminary development of a measurement instrument
Lidia Parente, Cláudia Simões, José Carlos Pinho, Isabel Maria Macedo
Proceedings of the 6th International Congress on Public and Non Profit Marketing: University of Minho, Braga, Portugal, 14-15th june 2007, 2007, pág. 62
Evaluating service quality in a public sector setting: an exploratory test of the Servqual approach to social services
Isabel Maria Macedo, José Carlos Pinho, Cláudia Simões
Proceedings of the 6th International Congress on Public and Non Profit Marketing: University of Minho, Braga, Portugal, 14-15th june 2007, 2007, pág. 63
The positioning of the international business degree
André Freire, Catarina Leitâo, Diana Machado, Irina Machado, Cláudia Simões
Proceedings of the 6th International Congress on Public and Non Profit Marketing: University of Minho, Braga, Portugal, 14-15th june 2007, 2007, pág. 68
O norte de Portugal e as regioes turistico-promocionais
Cláudia Simões
Turismo de interior en áreas fronteirizas: recursos e ofertas / Xulio Xosé Pardellas de Blas (dir.), 2007, ISBN 978-84-8158-345-8, págs. 135-152
Estratexias turísticas das cidades do Eixo Atlántico
Xulio Xosé Pardellas de Blas (coord.), Sara Aboy García, Carmen Padín Fabeiro, Cláudia Simões, Frederico Yuri Hanai
Eixo Atlantico do Noroeste Peninsular, 2009. ISBN 978-84-613-3265-6
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados