Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Experts in the Crowd: The Role of Experienced Investors in a Crowdfunding Market
Kyeongtae Kim, Siva Viswanathan
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 43, Nº. 2, 2019, págs. 347-372
The Value of Reciprocity in Online Barter Markets:: An Empirical Investigation
Shun Ye, Siva Viswanathan, Il Horn Hann
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 42, Nº. 2, 2018, págs. 521-549
Home bias in online investments: : An empirical study of an online crowdfunding market
Mingfeng Lin, Siva Viswanathan
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 62, Nº. 5, 2016, págs. 1393-1414
Attribution Strategies and Return on Keyword Investment in Paid Search Advertising
Hongshuang (Alice) Li, P.K. Kannan, Siva Viswanathan, Abhishek Pani
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 6, 2016, págs. 831-848
Information asymmetry and hybrid advertising
De Liu, Siva Viswanathan
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 51, Nº 5, 2014, págs. 609-624
Lin Mingfeng, Nagpurnanand R. Prabhala, Siva Viswanathan
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 59, Nº. 1, 2013, págs. 17-35
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados