InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Francisco Palermo, Ariana M. Mikulski, Richard A. Fabes, Carol Lynn Martin, Laura D. Hanish
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 2, 2017, págs. 347-370
A Dual Identity Approach for Conceptualizing and Measuring Children's Gender Identity
Carol Lynn Martin, Naomi C. Z. Andrews, Dawn E. England, Kristina Zosuls, Diane N. Ruble
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 1, 2017, págs. 167-182
Naomi C. Z. Andrews, Carol Lynn Martin, Ryan D. Field, Rachel E. Cook, Jieun Lee
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 5, 2016, págs. 1423-1435
English exposure in the home and classroom: predictions to Spanish-speaking preschoolers' English vocabulary skills
Francisco Palermo, Ariana M. Mikulski, Richard A. Fabes, Laura D. Hanish, Carol Lynn Martin, Lauren E. Stargel
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 35, Nº 6, 2014, págs. 1163-1187
Gender-Based Relationship Efficacy: Children's Self-Perceptions in Intergroup Contexts
Kristina M. Zosuls, Ryan D. Field, Carol Lynn Martin, Naomi C. Z. Andrews, Dawn E. England
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 4, 2014, págs. 1663-1676
The Role of Sex of Peers and Gender-Typed Activities in Young Children's Peer Affiliative Networks: A Longitudinal Analysis of Selection and Influence
Carol Lynn Martin, Olga Kornienko, David R. Schaefer, Laura D. Hanish, Richard A. Fabes, Priscilla Goble
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 921-937
The Breadth of Peer Relationships Among Preschoolers: An Application of the Q-Connectivity Method to Externalizing Behavior
Laura D. Hanish, Carol Lynn Martin, Richard A. Fabes, Hélène Barcelo
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 4, 2008, págs. 1119-1136
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados