InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Relations between students’ well-being and academic achievement: evidence from Swedish compulsory school
Thea Klapp, Alli Klapp, Jan-Eric Gustafsson
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 39, Nº 1, 2024, págs. 275-296
App-based morphological training produces lasting effects on word knowledge in primary school children: A randomized controlled trial
Janne von Koss Torkildsen, Siri Steffensen Bratlie, Jarl Kleppe Kristensen, Jan-Eric Gustafsson, Solveig-Alma Lyster, Catherine E. Snow, Charles Hulme, Riikka-Maija Mononen, Kari-Anne B. Næss, Anita López Pedersen, Ona Bø Wie, Bente Eriksen Hagtvet
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 4, 2022, págs. 833-854
Shared Book Reading in Preschool Supports Bilingual Children’s Second-Language Learning: A Cluster-Randomized Trial
Vibeke Grover Aukrust, Veslemoy Rydland, Jan-Eric Gustafsson, Catherine E. Snow
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 6, 2020, págs. 2192-2210
The influence of fluid and crystallized intelligence on the development of knowledge and skills.
Cecilia Thorsen, Jan-Eric Gustafsson, Christina Cliffordson
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2014, págs. 556-570
Intelligence: theory, research, and testing in the Nordic countries
Berit Carlstedt, Jan-Eric Gustafsson
International handbook of intelligence / Robert J. Sternberg (ed. lit.), 2004, ISBN 0-521-80815-4, págs. 49-78
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados