InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Towards a sociolinguistics of potentiality: Linguistic citizenship, quasi-events, and contingent becomings in spaces of otherwise
Caroline Kerfoot, Christopher Stroud
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 287, 2024 (Ejemplar dedicado a: ‘Spaces of otherwise’? Towards a sociolinguistics of potentiality), págs. 1-22
Towards Epistemic Justice: Constructing Knowers in Multilingual Classrooms
Caroline Kerfoot, Basirat Olayemi Bello Nonjengele
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 3, 2023, págs. 462-484
Game changers?: multilingual learners in a cape town primary school
Caroline Kerfoot, Basirat Olayemi Bello Nonjengele
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 37, Nº 4, 2016, págs. 451-473
Participatory Education in a South African Context: Contradictions and Challegnes
Caroline Kerfoot
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 27, Nº. 3, 1993, págs. 431-448
Ryuko Kubota and Angel M. Y. Lin (eds): Race, Culture, and Identities in Second Language Education: Exploring Critically Engaged Practice.
Caroline Kerfoot
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 32, Nº 2, 2011, págs. 244-247
Es reseña de:
Race, culture, and identities in second language education: exploring critically engaged practice
Ryuko Kubota (ed. lit.), Angel Lin (ed. lit.)
New York : Routledge, 2009
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados