InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Collaborative learning across physical and virtual worlds: Factors supporting and constraining learners in a blended reality environment.
Matt Bower, Mark J. W. Lee, Barney Dalgarno
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 407-430
Recent Developments in Technology-Enhanced Learning: A Critical Assessment
Karl Steffens, Brenda Bannan, Barney Dalgarno, Antonio R. Bartolomé Pina, Vanessa Esteve González, José María Cela Ranilla
RUSC. Universities and Knowledge Society Journal, ISSN-e 1698-580X, Vol. 12, Nº. Extra 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: Número especial: nous escenaris d'aprenentatge des d'una visió transformadora), págs. 73-86
What are the learning affordances of 3-D virtual environments?
Barney Dalgarno, Mark J. W. Lee
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 41, Nº. 1, 2010, págs. 10-32
Understanding self-regulated learning in open-ended online assignment tasks
Sue Bennett, Lori Lockyer, Gregor Kennedy, Barney Dalgarno
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 90-98
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados