Periodo de publicación recogido
|
|
|
Reproduction and transformation of students' technology practice: The tale of two distinctive secondary student cases.
Karley Beckman, Sue Bennett, Lori Lockyer
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 6, 2019, págs. 3315-3328
Towards sustainable technology‐enhanced innovation in higher education: Advancing learning design by understanding and supporting teacher design practice.
Sue Bennett, Lori Lockyer, Shirley Agostinho
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 6, 2018, págs. 1014-1026
How technology shapes assessment design: Findings from a study of university teachers.
Sue Bennett, Phillip Dawson, Margaret Bearman, Elizabeth Molloy, David Boud
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 672-682
Learning objects in practice: The integration of reusable learning objects in primary education.
Tiffani Cameron, Sue Bennett
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 41, Nº. 6, 2010, págs. 897-908
The ‘digital natives’ debate: A critical review of the evidence.
Sue Bennett, Karl Maton, Lisa Kervin
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 5, 2008, págs. 775-786
Understanding self-regulated learning in open-ended online assignment tasks
Sue Bennett, Lori Lockyer, Gregor Kennedy, Barney Dalgarno
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 90-98
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados