InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Changing representations of student achievement: The need for innovation
Rola Ajjawi, David Boud
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 61, Nº 3, 2024, págs. 597-607
Beyond emergency remote teaching: did the pandemic lead to lasting change in university courses?
J. Broadbent, Rola Ajjawi, M. Bearman, David Boud, Phillip Dawson
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 20, 2023
The future of assessment in Higher Education
María Soledad Ibarra Saiz, Gregorio Rodríguez Gómez, David Boud, Tijs Rotsaert, Sally Brown, Marta Lorena Salinas, Hilda Mar Rodríguez Gómez
Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, ISSN-e 1134-4032, Vol. 26, Nº. 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: Monográfico: Evaluación en la Educación Superior)
Challenges in reforming higher education assessment: a perspective from afar
David Boud
Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, ISSN-e 1134-4032, Vol. 26, Nº. 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: Monográfico: Evaluación en la Educación Superior)
Using formative assessment to influence self- and co-regulated learning: The role of evaluative judgement
Ernesto Panadero, Jaclyn Broadbent, David Boud, Jason M. Lodge
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 3, 2019, págs. 535-557
Refocusing portfolio assessment: Curating for feedback and portrayal
Jillian L. Clarke, David Boud
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 4, 2018, págs. 479-486
How technology shapes assessment design: Findings from a study of university teachers.
Sue Bennett, Phillip Dawson, Margaret Bearman, Elizabeth Molloy, David Boud
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 672-682
From project supervision to advising: new conceptions of the practice.
David Boud, Carol Costley
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 44, Nº 2 (May), 2007, págs. 119-130
Confronting globalisation: learning from intercontinental collaboration
Staffan Larsson, David Boud, Shirley Walters, Tom Sork
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 42, Nº 1, 2005, págs. 61-71
Introducing Learning Contracts:: A Flexible Way to Learn
Geoff Anderson, David Boud
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 33, Nº 4, 1996, págs. 221-227
The Trigger Film:: a Stimulus for Affective Learning
David Boud, Margot Pearson
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 16, Nº 1, 1979, págs. 52-56
Introduction: What is evaluative judgement
Phillip Dawson, Rola Ajjawi, David Boud, Joanna Tai
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 1-4
Conceptualising evaluative judgement for sustainable assessment in higher education
Rola Ajjawi, Joanna Tai, Phillip Dawson, David Boud
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 7-17
Creating an agenda for developing students´ evaluative judgement
David Boud, Phillip Dawson, Joanna Tai, Rola Ajjawi
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 186-195
¿Cuál es el problema del feedback?
David Boud, Elizabeth Molloy
El feedback en educación superior y profesional: Comprenderlo y hacerlo bien / coord. por David Boud, Elizabeth Molloy, 2015, ISBN 978-84-277-2122-7, págs. 13-24
Cambiar nuestra concepción del feedback
David Boud, Elizabeth Molloy
El feedback en educación superior y profesional: Comprenderlo y hacerlo bien / coord. por David Boud, Elizabeth Molloy, 2015, ISBN 978-84-277-2122-7, págs. 25-50
El feedback por escrito: Para qué sirve y cómo podemos hacerlo bien
Brian C. Jolly, David Boud
El feedback en educación superior y profesional: Comprenderlo y hacerlo bien / coord. por David Boud, Elizabeth Molloy, 2015, ISBN 978-84-277-2122-7, págs. 131-152
La toma de decisiones en el feedback
David Boud, Elizabeth Molloy
El feedback en educación superior y profesional: Comprenderlo y hacerlo bien / coord. por David Boud, Elizabeth Molloy, 2015, ISBN 978-84-277-2122-7, págs. 231-249
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work
David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.)
Routledge Reino Unido, 2018. ISBN 9781138089358
El aprendizaje a partir de la experiencia: interpretar lo vital y cotidiano como fuente de conocimiento
David Boud, Ruth Cohen, David Walker
Narcea, 2011. ISBN 978-84-277-1798-5
El feedback en educación superior y profesional: Comprenderlo y hacerlo bien
coord. por David Boud, Elizabeth Molloy
Narcea, 2015. ISBN 978-84-277-2122-7
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados