Periodo de publicación recogido
|
|
|
Simon Buckingham Shum, Lisa Angelique Lim, David Boud, Margaret Bearman, Phillip Dawson
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 20, 2023
How technology shapes assessment design: Findings from a study of university teachers.
Sue Bennett, Phillip Dawson, Margaret Bearman, Elizabeth Molloy, David Boud
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 672-682
Problematising standards: representation or performance?
Rola Ajjawi, Margaret Bearman
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 41-50
Prefigurement, identities and agency: The disciplinary nature of evaluative judgement
Margaret Bearman
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 147-155
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados